loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 345 1392/02/29 نظرات (0)

Dr.Web Anti virus00 آنتی ویروس قدرتمند با Dr.Web Anti virus Life license v8.00.0

Dr.Web Anti-virus آنتی ویروسی قدرتمند برای حافظت همه جانبه از گوشی های هوشمند اندروید در مقابل ویروس ها، اسپم ها و سایت های خطرناک می باشد. اصل برنامه نویسی این برنامه در سال ۱۹۹۲ شروع شده و بعد از گذشته چندین سال به رتبه ای بالا در بین دیگر آنتی ویروس ها رسید. حال این آنتی ویروس قدرتمند برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است تا از گوشی شما در مقابل اسپم ها و سایت های خطرناک محافظت کند. این نرم افزار، آنتی ویروس و آنتی اسپمری هوشمند و همه کاره به حساب می آید و دارای امکانات و قابلیت های محافظتی بسیار زیادی است. نرم افزار می تواند مموری اصلی و جانبی گوشی شما را برای بررسی انواع ویروس ها در هر لحظه اسکن کند، تماس ها یا اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را مسدود کند، جلوی دریافت هرزنامه ها یا اس ام اس های تبلیغاتی را بگیرد، در صورت گم شدن گوشی، مختصات مکانی آن را با استفاده از GPS به اطلاع شما برساند، آدرس های اینترنتی که دارای عوامل مخرب هستند را مسدود کند و بسیاری قابلیت های دیگر که این نرم افزار را به آنتی ویروسی کامل بدل می کند. همچنین حجم آپدیت های آن بسیار پایین می باشد و ترافیک اینترنت چندانی مصرف نمی کند.

Hossein بازدید : 219 1392/01/17 نظرات (0)

mobile-security01

برنامه Mobile Security & Antivirus تمامی نگرانی های شما را در جهت بهبود بخشیدن امنیت دستگاه های اندرویدی برطرف می کند. این برنامه برنده جایزه بهترین برنامه امنیتی می باشد. از ویژگی های کلیدی این برنامه بالا بردن امنیت وبگردی، ضد سرقت جدید به همراه داشبورد و ارسال SMS، اسکنر و پیدا کردن تروجان ها با بیش از ۹۹٫۸% سرعت کشف و شناسایی (طبق آخرین آزمون گرفته شده از این برنامه). بنابر این با استفاده از این برنامه چهار محصول را در یک برنامه تجربه خواهید کرد. از ویژگی های رایگان این برنامه اسکنر تروجان، پاک سازی برنامه ها، کنترل از راه دور برنامه می باشد.

Hossein بازدید : 237 1391/12/28 نظرات (0)

 Snap-Secure-+-Mobile-Antivirus

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به امنیت اطلاعات خود و خانواده تان اهمیت داده و می خواهید که آنها را در برابر تمامی خطرهایی که تهدیدشان می کند ایمن سازید می بایست نرم افزار امنیتی قدرتمندی نظیر Snap Secure + Mobile Antivirus  را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید .این اپلیکیشن با دارا بودن ویژگی های مختلف و البته استفاده از تکنولوژی های روز می تواند به شما در رسیدن به این هدف یاری رساند .
از جمله این امکانات فضای ابری ۱۰ گیگاباتی می باشد که شما را قادر می سازد اطلاعات مهم خود را با ذخیره در آنجا و همگام سازی های مرتب در برابر حملات ایمن سازید .
اگر می ترسید گوشی خود را گم نموده و یا کسی آن را از شما به سرقت برد دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با استفاده از نرم افزار پیش رو امکان ردگیری از طریق GPS بر روی نقشه های گوگل مپ فراهم شده و می توانید به سادگی مکان حضور اسمارت فون تان را بیابید .
اگر قصد نقل مکان از یک گوشی به گوشی دیگر و یا حتی از سیستم عامل های دیگر به اندروید را دارید باز هم این برنامه می تواند در انتقال ایمن اطلاعات به شما یاری رساند .
مسدود سازی پیام ها و تماس های ناخواسته دریافتی و قفل کردن گوشی هنگام استفاده از سیم کارتی غیر از سیم کارت  شما از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشند .

Hossein بازدید : 205 1391/12/24 نظرات (0)

Anti-virus01

نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران گوشی های اندروید جایگاه خاصی دارد. Anti-Virus یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه امنیت کامل گوشی می باشد که زیر مجموعه شرکت Avg می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت خود را در برابر هر Sms و اپلیکیشن مخرب حفظ نمایید. اسکن برنامه ها، فایلها و اطلاعات گوشی به صورت بلادرنگ، بک آپ گیری از برنامه ها، محدود سازی برنامه هایی که سرعت گوشی را کم کرده اند، حفاظت از میل ها، کنتکت ها و… از ویژگی های این برنامه می باشد. این برنامه با بیش از ۱۵ میلیون دانلود در سراسر جهان جزو پر طرفدارترین برنامه ها در زمینه خود شده است. این برنامه قابلیت استفاده بر روی تبلت ها را نیز دارد.

Morteza بازدید : 231 1391/11/18 نظرات (0)

 Mobile AntiVirus Security PRO

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶

AVG یکی از شرکت های به نام نرم افزاری در زمینه ارایه محصولات امنیتی می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود می تواند انمیت شما را تضمین نماید . Mobile AntiVirus Security PRO نام نرم افزار تحت اندروید این شرکت می باشد که آماده ایمن سازی کاربران اندروید در برابر ویروس ها ، بد افزار ها  ، ابزارهای جاسوسی و خطرات آنلاین به صورت آنی است . با بهره گیری از این برنامه می توانید مطمئن باشد که هویت شما در زمان بهره گیری از اینترنت افشا نخواهد شد و آزادانه از آن استفاده کنید .

برخی از ویژگی ها :
- اسکن کردن اپلیکیشن ها ، تنظیمات ، فایلها و … برای یافتن ویروس به صورت آنی
- پیدا کردن گوشی دزدیده/گم شده شما توسط گوگل مپ
- بستن برنامه های در حال اجرایی که باعث کاهش سرعت گوشی شما شده اند .
- امکان ذخیره سازی اطلاعات حساس در محیطی کاملا ایمن
- و ..

Hossein بازدید : 407 1391/08/11 نظرات (0)

Kaspersky_Mobile_Security_v9.10.129

با Kaspersky Mobile Security از گوشی یا تبلت اندروید خود محافظت کنید.

ویژگی های این نرم افزار هوشمند:
- ضد سرقت: به کمک این قابلیت شما می توانید گوشی به سرقت رفته خود را به راحتی پیدا کنید حتی اگر سیم کارت آن عوض شده باشد.
- ضد ویروس: این برنامه می تواند به راحتی از فعالیت هر گونه ویروس که به هر طریقی وارد گوشی شما شده جلو گیری کند و آنها را از گوشی شما پاک نماید.
- محدود کردن تماس ها و پیامک ها: به وسیله Kaspersky شما می توانید تماس های ناخواسته را محدود کنید و همچنین از شر پیامک هایی مانند پیامک تبلیغاتی که موجب آزار شما هستند خلاص شوید.
- جلوگیری از دسترسی غیر مجاز: این نرم افزار دارای گزینه های امنیتی خوبی است که از دسترسی غیر مجاز و سرقت اطلاعات گوشی توسط افراد جلوگیری می کند.

Hossein بازدید : 495 1391/07/28 نظرات (0)

NortonAntiVirus-Security

Norton AntiVirus and Security امنیت سیستم شما را به ارمغان می آورد و سرعت آن را کم نمی کند. برخی ویژگی ها:

- اسکن خودکار برنامه هایی که می خواهید نصب کنید و همچنین اسکن به روز رسانی برنامه ها
- شناسایی و تشخیص ویروس های امنیتی برای جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعات شما ، شناسایی و حذف اسپم ها و کنترل کامل گوشی
- وجود آپشن جهت اسکن کارت حافظه (sdcart) برای پیشگیری از ویروس ها، وقتی که کارت حافظه را در گوشی وارد می کنید.
- امکان ایجاد قفل از راه دور برای گوشی، در صورت گم کردن یا دزدیده شدن آن
- امکان ایجاد قفل امنیتی با یک پیام کوتاه به گوشی از راه دور
- عدم تخیله عمر باتری
- توانایی یافتن مکان گوشی با GPS در صورت گم یا دزدیده شدن آن
- فعال کردن قفل سیم کارت، به صورتی که اگر گوشی گم یا دزدیده شد امکان استفاده از سیم کارت دیگری بر گوشی نباشد.
- کنترل تمام داده های گوشی از راه دور جهت جلوگیری از مشاهده آنها، در صورت گم یا دزدیده شدن گوشی و حصول اطمینان از عدم مشاهده اطلاعات مهم مثل دفترچه تلفن، کارت های اعتباری و …
- مسدود کردن شماره هایی که نمی خواهید تماس بگیرند یا پیامک بفرستند.
- جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعاتتان در اینترنت
و بسیاری موارد دیگر

Hossein بازدید : 273 1391/07/23 نظرات (0)

antivirus

می دانید که ویروس ها اثرات مخربی بر سیستم شما خواهند گذاشت که علاوه بر کم کردن سرعت سیستم، کارایی آن را نیز دچار اختلال می کنند. با Antivirus در برابر ورود هر ویروسی، سد محکمی داشته باشید. امنیت دستگاه خود را با این برنامه بالا برده و با چک کردن هر نرم افزار موقع نصب، از ورود ویروس ها جلوگیری کنید. شناسایی آخرین ویروس ها وامکان به روز رسانی، از قابلیت های برنامه است. این آنتی ویروس علاوه بر ایجاد امنیت بالا، مصرف باتری آن کمتر است و باتری عمر بیشتری خواهد داشت.

Hossein بازدید : 319 1391/07/18 نظرات (0)

Avira-USSD-Exploit

از هک شدن گوشی خود و حذف شدن اطلاعاتتان جلوگیری کنید. اگر شما نیز از قربانیان هک هستید و یا آنکه در معرض آن قرار دارید Avira USSD Exploit Blocker می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. Avira USSD Exploit Blocker از هک ussd که اطلاعات سیم کارت را پاک می کند و یا حتی رستارت تنظیمات کارخانه را فعال می کند بطرز مطلوبی جلوگیری می کند. توجه کنید که این هک ممکن است با باز کردن صفحات وب یا لینک های آلوده و … اتفاق بیفتد.

Hossein بازدید : 465 1391/06/27 نظرات (0)

Kaspersky Mobile Security v9.10.125

Kaspersky Mobile Security نام یکی از معروف ترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها می باشد که امنیت کامل دستگاه اندروید شما را فراهم خواهد کرد. این نرم افزار شامل ویژگی هایی چون جلوگیری از سرقت گوشی، از بین بردن ویروس ها، هرزنامه ها و فایل های مخرب با آخرین تکنولوژی، بلوک کردن تماس ها و پیام های ناخواسته، حفاظت از حریم خصوصی و مخفی نگه داشتن تماس ها و پیام ها، پشتیبانی از چندین زبان دنیا و …می باشد.

 

.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 8,047
  • بازدید سال : 51,680
  • بازدید کلی : 3,385,915