loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Morteza بازدید : 1611 1393/03/22 نظرات (1)

با سلام خدمت شما دوستان گل همان طور که می دانید این دوره زمونه روی چت هست امروزه بیشتر مردم چت می کنن و همه دونبال بهترین نرم افزار چت هستن من امروز آمدم که به شما یک از بهترین نرم فزار های چت کردن رو معرفی کنم بله نرم افزار پاس چت که یکی از پرطرفتار ترین چت روم های ایران محصوب میشه  و همه مردم میرن در پاس چت چت میکنن  و امید وارم شما هم یکی از اون همه آدم باشید .

Hossein بازدید : 1282 1393/01/29 نظرات (0)

12Week-Trainer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

برنامه Kris Gethin’s 12 Week Trainer برای اولین بار برنامه انقلابی ۱۲ هفته‌ای کریس برای بدنسازی را به گوشی شما می‌آورد. برنامه بدنسازی ۱۲ هفته ای توسط کریس گتین ایجاد شد تا همزمان با سوختن چربی، ماهیچه ها نیز ساخته شوند تا به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید. این برنامه بیش از ۵۰ میلیون بار در سایت bodybuilding.com مشاهده شده که آن را به ویدیوی با بیشترین مشاهده تبدیل کرده است. برای اولین بار توسط ابن برنامه می‌توانید این تمرین ها را بر روی گوشی خود داشته باشید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

 توجه : برای مشاهده ویدیوهای این اپلیکیشن می بایست اندروید شما به اینترنت متصل بوده و آنها را دانلود نماید .

Hossein بازدید : 329 1393/01/29 نظرات (0)

AndroidHa-Fez 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

AndroidHa Fez یک نرم افزار رایگان برای علاقه مندان به شاعر بزرگ ایران زمین – حافظ – می باشد که از سوی سایت اندروید ها طراحی و ارایه گردیده است . اگر شما نیز از طرفداران این شاعر پرآوازه و البته گرفتن فال با استفاده از اشعار او هستید پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن پیش رو را از دست ندهید . نرم افزار پیش رو شامل ۲۳۰ شعر از اشعار خواجه شمس‌الدین شیرازی است که به همراه تعبیر آنها می باشد .

Hossein بازدید : 299 1393/01/26 نظرات (0)

Bluelight-Filter-for-Eye-Care

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نور آبی گوشی اندرویدی شما باعث خستگی چشم می شود . اگر به شدت با این موضوع مشکل دارید می توانید از نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care استفاده نمایید . این برنامه به صورت خودکار این نورهای آبی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و اجازه نمی دهد این نورها به چشمان شما آسیبی برساند . تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی نصب نموده و سپس برای همیشه از این مشکل

Morteza بازدید : 241 1392/03/24 نظرات (0)

System Monitor Lite v1.1.22 نمایش اطلاعات گوشی با System Monitor Lite v1.1.22

System Monitor Lite برنامه ای مفید و کاربردی است که تمام فعالیت های سیستم را برای شما نمایش خواهد داد. این نرم افزار می تواند عملکرد CPU،RAM، شبکه، نرم افزار های در حال اجرا و میزان مصرف باتری را به صورت Real-time و به شکل نمودار های مختلف برای شما نمایش دهد. این برنامه شارژ دستگاه اندروید شما را به صورت نمودار های زمانی نشان می دهد. این نرم افزار را می توانید در هر جایی از قبیل پنجره notification، منو برنامه ها، ویجت های دسترسی و قفل صفحه نمایش قرار داده تا نظارت بیشتری بر روی عملکرد گوشی و یا تبلت خود داشته باشید.

Morteza بازدید : 294 1392/02/16 نظرات (0)

Pixelphone01 ظاهری جدید با PixelPhone Pro v2.8

با برنامه PixelPhone Pro می توانید با ظاهری جدید و به شکل فوق العاده آسان بر روی دفترچه تلفن و تماس های گوشی مدیریت داشته باشید. از جمله ویژگی های مهم این برنامه، سرعت، طراحی شیک، راحتی و مدیریت آسان می باشد. برنامه فوق به هیچ وجه باعث افت سرعت گوشی هوشمند شما نمی شود و با نصب این برنامه می توانید تفاوت را احساس کنید. مدیریت سریع و آسان دفترچه تلفن، مدیریت گروه ها با کشیدن فقط یک انگشت، جستجوی سریع و حرفه ای، قابلیت تنظیم اندازه دکمه های شماره گیری سریع، نمایش تاریخ تماس (گروه بندی، از دست رفته ها، همه مکالمات و …)، برنامه ریزی لیست تماس ها، قابلیت انتخاب پس زمینه های مختلف و … از امکانات این برنامه می باشد.

Morteza بازدید : 238 1392/02/16 نظرات (0)

droid tesla01 شبیه سازی مدارهای الکتریکی با Droid Tesla Pro v4.04

Droid Tesla Pro یک موتور ساده و قدرتمند برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی می باشد. این برنامه که ملقب به SPICE به معنای شبیه سازی مدارهای الکتریکی می باشد، از دقیق ترین دستگاه ها برای بالا رفتن دقت برنامه الگوبرداری کرده است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده شروع به کار کردن با این برنامه بکنید. حتی با استفاده از این برنامه می توانید تمامی محاسبات مربوط به KCL ها را به راحتی انجام دهید. برنامه فوق برای حل معادلات مدار غیر خطی و روابط I/V از روش نیوتون رافسون استفاده می کند. این برنامه برای مقاومت، خازن، سلف، خازن، ماسفت، ترانزیستور، مدارات منطقی، فلیپ فلاپ، منابع ولتاژ مربعی و مثلی، منابع جریان AC و DC و بسیاری از مدار های الکتریکی دیگر شبیه سازی شده است.

Morteza بازدید : 233 1392/02/15 نظرات (0)

Mindroid

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Auditory Visual Stimulation یکی از جدید ترین شیوه ایجاد آرامش است که با تحریک های شنوایی و بصری نمیکره های مغز صورت می گیرد از این رو پیشنهاد می شود با استفاده از برنامه Mindroid آرامش را تجربه کنید.
این برنامه با در قالب متون علمی،کاربردی بودن این روش ها را توضیح داده است و با استفاده از تحریک های بصری و شنوایی خود شما را به دنیای آرامش دعوت می کند.
به این نکته توجه داشته باشید که برای اثر گذاری بیشتر هشدار های شنوایی باید از هدفون استفاده نمایید.

 

Morteza بازدید : 216 1392/02/15 نظرات (0)

cpu logger01 v اطلاعات CPU با CPU Logger v2.2.0

با استفاده از برنامه CPU Logger می توانید از تمامی اطلاعات CPU گوشی خود به طور کامل و دقیق با خبر شوید. این برنامه به شما کمک می کند تا عواملی که باعث افت سرعت گوشی شما می شود را به راحتی پیدا کنید. این برنامه همه اطلاعات را به صورت یک فایل و تا ۱۰۰ خط پشت سر هم به شما نشان می دهد. همچنین برنامه فوق قادر است که همه تغییرات و مشکلات بوجود آمده را جهت سهولت در خواندن به صورت نمودار گرافیکی به شما نشان دهد. CPU Logger به دو روش دستی و خودکار مراحل پیکر بندی گوشی را انجام می دهدو همچنین می توانید تشخیص دهید که چه برنامه و فایل هایی در حال استفاده از CPU گوشی می باشد و می توانید همه آن ها را به راحتی مدیریت کنید و باعث افزایش سرعت گوشی خود شوید.

تعداد صفحات : 25

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1438
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 4,254
  • بازدید سال : 47,887
  • بازدید کلی : 3,382,122