loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Morteza بازدید : 358 1392/04/19 نظرات (1)

The Lone Ranger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی The Lone Ranger باید به یک قهرمان افسانه ای تبدیل شوید و عدالت را برقرار کنید. این بازی، برگرفته از فیلم The Lone Ranger می باشد و ماجری آن  مانند فیلم اصلی طراحی گردیده است. در این بازی، زین و کمر خود را آماده کنید و به تگزاس رنجر واقع در غرب وحشی بروید. شما باید قانون شکنان را مجازات کنید و با حرص و فساد انسان ها مبارزه کنید. می توانید یک ماجراجوی خوب باشید!

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های ایتالیایی، آلمانی، و اسپانیایی

تعامل با متحدان و قانون شکنان در طول سفر

پایان دادن به حرص و طعم انسان ها

بازگرداندن آرامش به شهر کالبی

حفاظت از شهروندان کالبی

Morteza بازدید : 244 1391/11/17 نظرات (0)

 Diner City

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر
در جهانی که ما در آن زندگی می کنیم هر کشور با توجه به فرهنگ و آداب رسوم خود غذا های متفاوتی دارد و از این رو خوردنی ها  یکی از مهم ترین صاردرات فرهنگی هرکشوری می باشد. بازی Diner City  شما در قابل  مدیر رستوران قرار داده که باید با توجه به نیاز های مشتریان خود و منابع که در اختیار دارید رضایت آنها را جلب کنید. افزورن براین شما می توانید با در آمده های حاصل از کار خود رستوران هایتان را افزایش دهید.
Morteza بازدید : 328 1391/11/13 نظرات (0)
Pepi Bath
پیش نیاز :اندروید ۲٫۲ و بالاتر
امروزه با وجود رسانه های دیداری و شنیداری مختلفی که در اطراف ما وجود دارد بسیار علمی تر از گذشته می توان رفتار کودکان را کنترل کرد و به آنها روش مناسب برای داشتن یک زندگی خوب را آموخت. بازیPepi Bath با بهره گیری از تصاویر فانتزی و طراحی جذاب در نظر دارد بهداشت را به کودکان آموزش دهد.این بازی با ایجاد لحظاتی شاد کودکان ما را سرگرم می کند.
Morteza بازدید : 357 1391/10/25 نظرات (0)

Azorian Kings Strategy Game

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Azorian Kings Strategy Game یک آمیزه ی منحصر به فرد از سبک های استراتژیک ، RPG و برج دفاعی می باشد .
در این بازی می بایست با انتخاب یک قهرمان که قابلیت سفارشی سازی نیز دارد به آرایش ارتش خود مشغول گردیده و با داشتن یک استراتژی درست تمامی دشمنان خود را نابود سازید .

برای انجام این کار ، ۴۴ واخد مختلف در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانید از آنها در میدان نبرد استفاده کنید . هر یک دارای ویژگی خاص خود می باشد که شما می بایست بهره گیری درست از آنها نتیجه را به نفع خود رقم بزنید .

Morteza بازدید : 268 1391/10/25 نظرات (0)

 Critical-Missions--SWAT

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

طرفداران سبک بازی اول شخص ، لحظه ای که منتظرش بودید سرانجام رسید ! بازی Critical Missions: SWAT که به صورت کاملا اعتیاد آور طراحی شده است آماده پذیرایی از شما به صورت مولتی پلیر می باشد . این بازی تجربه ای جدید را از بازی های اندروید برای شما به ارمغان خواهد آورد . در این بازی وظیفه شما در حالت Game Mode رفتن به دل دشمن و نابودسازی آنها به منظور آزاد سازی گروگان ها می باشد .

Morteza بازدید : 359 1391/10/25 نظرات (0)

 Cut-the-Rope-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cut the Rope HD دیگر یک بازی ناشناخته نیست و تقریبا تمامی کاربران اسمارت فون ها آن را تجربه کرده اند . هیولای کوچک سبز رنگی که گرسنه است و تنها با یک چیز سیر می شود ، شیرینی !
وظیفه شما در بازی طناب را ببر رساندن شیرینی به این هیولای دوست داشتنی با بریدن درست طناب ها می باشد اما فراموش نکنید که تمامی ستاره های موجود در طول مسیر را نیز جمع آوری بکنید . ورژن پیش رو آخرین ویرایش ارایه شده از این بازی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید ارایه گردیده است و دانلود آن را به تمامی کاربران اندرویدها پیشنهاد می کنیم .

 

Morteza بازدید : 264 1391/10/25 نظرات (0)

League of Heroes v1.3.161 1

برای رقابت در بازی لیگ قهرمانان باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید. برای بهترین بودن نهایت تلاش خود را به کار بگیرید و با انتخاب بهترین و قوی ترین اسلحه ها می توانید رتبه بالاتری داشته باشید و همچنین راحت تر بر دشمنان خود غلبه کنید. در بازی League of Heroes می توانید تجارب بسیاری بدست آورید و طلاهای بسیاری را جمع آوری کنید تا بعد از طی نمودن ۶۰ مرحله این بازی، بالاترین رتبه در بین رقابت کنندگان بدست آورید. بازی برای شما محیط هایی با آب و هوای مختلف از جمله هوای بارانی همراه با رعد و برق و مه و همچنین بازی در شب درنظر گرفته است.

Morteza بازدید : 448 1391/10/21 نظرات (0)

Nutz.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

جوندگان در حال خوردن آجیل ها ، در هر جایی که هستند می باشند ! به قهرمانی آجیلی کمک کنید تا او و دوستانش ، از خطر خورده شدن توسط جوندگان در امان بمانند . برای این کار می بایست از گوشی خود بهره جسته و با چپ و راست کردن آن ، به کاراکترهای دوست داشتنی کمک کنید تا زنده بمانند . گیم پلی بازی Nutz بر پایه فیزکی طراحی شده است و می توانید تجربه ای جدید را برای خود ثبت کنید . این بازی دارای ۴۰ مرحله مختلف می باشد که برای سرگرمی شما در زمان های بیکاری می تواند گزینه ای مناسب باشد .

Morteza بازدید : 270 1391/10/20 نظرات (0)

Sector Strike v1.1.1 4

Sector Strike، محیطی آشنا در دنیای بازی ها می باشد. پرواز در فضا و جنگیدن با دیگر سفینه ها و موانع اما این بار در محیطی سه بعدی که هیجان و مبارزه ای بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. شما در حال جنگیدن با جنگنده های AL هستید و در طول مسیر در ۴ فضای منحصر به فرد قرار می گیرید، با گرفتن پول سفینه خود را به روز کنید و اسلحه ها و تجهیزات جنگی جدید بخرید. این بازی به شما بیش از ۲۰ نوع اسلحه و توانایی مبارزه از جمله Hellfire داده است. یک ویژگی دیگر بازی ذخیره شدن خودکار آن می باشد، به این معنی که با خروج یا حتی تغییر دستگاه خود بازی شما در همان مرحله که بوده اید ذخیره می ماند. از افکت های صدا و گرافیک این بازی لذت ببرید.

Morteza بازدید : 274 1391/10/19 نظرات (0)

یک صفحه پر از آدمک های خطی، پر از خطر، پر از حادثه های خطی. بازی زیبای Line Runner شما را وارد دنیای آدمک های خطی می کند که در این دنیا مجبور به دویدن همراه با آدم خطی های دیگر می شوید. این بازی زیبا و فانتزی با مراحل جالب و حرکات زیبا که این آدمک ها انجام می دهند می تواند اوقات مفرحی را برای شما رقم بزند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 6,081
  • بازدید سال : 49,714
  • بازدید کلی : 3,383,949