loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 1618 1393/01/30 نظرات (0)

instawatermark

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

instawatermark بهترین روش برای محافظت از عکس‌های شما در برار سرقت است. این برنامه تنها برنامه واترمارک پیشرفته در فروشگاه گوگل است که با الگوهای واترمارک مناسب، بدون تأثیر بر عکس و یا اثر هنری شما از آنها به طور کامل محافظت می‌کند.

Hossein بازدید : 296 1393/01/26 نظرات (0)

Color Booth Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Color Booth Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی عکس های خود افکت های متنوعی قرار داده و آن ها را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا رنگ چشمان خود را نیز تغییر دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ۲۴ فریم زیبا ، در دسترس بودن ۳۳  افکت متنوع و اضافه کردن متن به تصاویر اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

Morteza بازدید : 319 1392/03/24 نظرات (0)

FotoRus v3.0.0 ساخت انیمیشن با FotoRus v3.0.0

FotoRus برنامه ای جالب برای ساخت انیمیشن های gif است. با این برنامه جالب شما می توانید عکس های با کیفیتی با را دوربین گوشی خود بگیرید و آن ها را ویرایش نمایید. سپس با کنار هم قرار دادن تصاویر مورد نظرتان انیمیشین های جالب و زیبایی به سلیقه خود بسازید. این برنامه به شما امکان می دهد تا به انیمیشن های خود جلوه های زیبایی اضافه نمایید. همچنین می توانید با در کنار هم قرار دادن عکس ها، مجموعه ای از تصاویر زیبا بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. رابط کاربری این برنامه کاربر پسند بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است.

 

.

Hossein بازدید : 256 1392/03/17 نظرات (0)

Photo Grid Collage Maker v4.34 ویرایش جالب عکس ها با Photo Grid – Collage Maker v4.34

با Photo Grid – Collage Maker شما می توانید عکس های گرفته شده توسط خودتان و یا عکس های موجود در گالری دستگاه اندروید را به سبکی متفاوت ویرایش نمایید. با این برنامه می توانید کار های جالبی بر روی عکس انجام دهید مثلا می توانید تکه ای آن را بریده و بر روی عکس دیگر قرار دهید و یا می توانید اشکال کارتونی جالب را در عکس های خود قرار داده و متنی را بر روی آن ها بنویسید. همچنین می توانید از قاب های آماده برای تبدیل عکس مورد نظرتان به کارت پستال نیز استفاده نمایید و آن را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه رتبه اول بهترین برنامه ویرایش عکس بوده و جزء ۵ برنامه برتر در زمینه عکاسی در بین ۲۷ کشور است و کاربران بسیار زیادی دارد.

Hossein بازدید : 199 1392/03/16 نظرات (0)

AfterFocus Pro v1.3.2. ویرایش هنری تصاویر با AfterFocus Pro v1.3.2

به وسیله برنامه AfterFocus Pro شما می توانید عکس های خود را به گونه ای متفاوت ویرایش نمایید. در این نرم افزار شما پس از گرفتن عکس مورد نظرتان باید روی بخش خاصی از عکس Focus کنید سپس برنامه پس زمینه آن را به گونه ای زیبا و هنری تار می کند. همچنین می توان بر روی نواحی تار شده افکت های زیبایی به کار ببرید و عکسی خود را کاملا سفارشی کنید. AfterFocus Pro یکی از نرم افزار های پرطرفدار عکاسی است که هزاران بار در گوگل مارکت دانلود شده است. بعد از ایجاد تصاویر خود می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Hossein بازدید : 190 1392/03/11 نظرات (0)

Camera MX v2 افکت گذاری روی عکس با Camera MX v2.1.6

به کمک برنامه Camera MX شما می توانید عکس های با کیفیتی بگیرید و آن ها را ویرایش کنید. با این برنامه شما می توانید آلبوم عکسی زیبا بسازید و روی آن موسیقی دلخواه خود را قرار دهید و آن را با دوستان و آشنایان خود در به اشتراک بگذارید. این برنامه بیش از ۲۰ افکت زیبا دارد که به کمک آن ها می توانید جلوه های زیبایی را بر روی عکس قرار دهید و آن را جذاب تر نمایید. Camera MX این امکان را نیز فراهم می کند تا قسمتی از عکس را بریده و متن خاصی بر روی آن بنویسید و یا به آن حاشیه دهید. همچنین می توانید عکس ها را با هم ترکیب کرده و عکسی جدید بسازید.

Hossein بازدید : 290 1392/03/01 نظرات (0)

photoshop01 فتوشاپ در اندروید با Photoshop Touch for phone v1.1.0

با برنامه Adobe Photoshop Touch می توانید به ویرایش تصاویر در تبلت های اندرویدی بپردازید. ترکیب تصاویر، اعمال افکت های ویژه و به اشتراک گذاری تصاویر از اصلی ترین قابلیت های این برنامه می باشد. برنامه فوق یکی از محبوب ترین و معروف ترین برنامه های ویرایش عکس می باشد که دارای قابلیت هایی متعدد و گوناگونی چون افکت گذاری زیبا روی تصاویر، به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، برش و لایه گذاری تصاویر، جستجو عکس در جستجوگر تصویر گوگل، بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر، تغییر سایز تصاویر و … می باشد. از ویژگی های کلیدی و اصلی این نرم افزار می توان به ابزارهای حرفه ای و پیشرفته جهت ویرایش تصاویر اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت نصب و اجرا در تمامی تبلت های اندرویدی را دارد.

Hossein بازدید : 298 1392/02/25 نظرات (0)

PhotoFunia01 ویرایش هنری عکس ها با PhotoFunia v3.5.10

با برنامه PhotoFunia عکس خود را بر روی دیوار ها، تابلو ها، بازیگران مشهور، قاب ها و … می توانید به راحتی قرار دهید. برای انجام همه اینکار ها نیاز به داشتن هیچ گونه دانش گرافیکی نمی باشد بلکه فقط کافی است ابتدا یک محیط انتخاب کنید و سپس عکس خود را وارد کنید و به سلیقه خود آن را تنظیم کنید. تبدیل به مونا لیزه شوید و یا ۳۰۰ صحنه دیگر را تجربه کنید. این برنامه سرگرمی خوبی است که می تواند خنده ناشی از تغییر چهره ها را برایتان به ارمغان بیاورد. در این نسخه از برنامه، مجوزهای غیر ضروری حذف شده اند و Minor UI بهبود یافته است. توجه کنید که تمام دستکاری های صورت گرفته در تصاویر، در cloud انجام می شود و نیاز به اتصال اینترنت، از طریق WiFi یا ۳G را خواهید داشت.

Hossein بازدید : 166 1392/02/25 نظرات (0)

Perfect Viewer00 نمایش عکس و کمیک با Perfect Viewer v2.0.1.3

Perfect Viewer برنامه ای بسیار مفید برای نمایش عکس و داستان های مصور یا همان کمیک است. توجه کنید نیاز به اینترنت برای پشتیبانی از مجوز های CIFS/SAMBA ضروری است. پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و …( شبکه اشتراک گذاری فایل (CIFS/SAMBA) )، پشتیبانی از فرمت های گوناگون عکس ( JPEG,PNG,GIF,BMP)، پشتیبانی از فایل های آرشیوی ( CBZ/ZIP,CBR/RAR,7Z/CB7,LZH )، پشتیبانی از فایل های پی دی اف بعد از نصب پلاگین PDF، دارا بودن ۵ حالت نمایش ( اندازه کامل، اندازه نمایشگر، ارتفاع مناسب، عرض مناسب، اندازه فیکس شده)، پشتیبانی از دو نوع خواندن ( راست به چپ و چپ به راست)، قرار دادن عکس به عنوان کاغذ دیواری، عملکرد برنامه مشابه قفسه های کتاب، امکان بزرگنمایی کردن، امکان ایجاد لیست محبوب ترین ها، دارا بودن فایل منجر ساده ( حذف فایل، تغییر نام و … )، نمایش بصورت اسلاید، امکان تنظیم روشنایی، کانتراست و گاما، و … از خدمات برنامه است. پشتیبانی از ویندوز،لینوکس و …، پشتیبانی از فرمت های JPEG,PNG,GIF,BMP، پشتیبانی از فرمت فایل های فشرده مانند RAR,ZIP، پشتیبانی از فایل های PDF، پشتیبانی از پنج حالت نمایش مختلف، مدیریت علاقه مندی ها، انتخاب و تنظیم تصاویر به عنوان تصویر پس زمینه از جمله ویژگی های این برنامه می باشد. در نسخه قبل هنگام انتخاب تصادفی، برنامه به خطا برخورد می کرد که در این نسخه مشکل به طور کامل حل شده است.

Hossein بازدید : 287 1392/02/24 نظرات (0)

GIFShow01 نمایش و ساخت عکس متحرک با GIF Show v3.41

با GIF Show به راحتی فایل های GIF یا همان عکس های متحرک را ببینید و یا خود اقدام به ایجاد این دسته از فایل ها کنید. با این برنامه خواهید توانست به کمک دوربین گوشی، فیلم ها را بطور سریع تبدیل به تصاویر متحرک کنید. افزون بر این موضوع می توانید فایل های ایجاد شده را با گزینه HOT GIF SHOW آپلود کنید تا دیگران و سایر علاقه مندان به این دسته از تصاویر نیز، ایده های شما را ببینند و لذت ببرند. امکان به اشتراک تصاویر در blog، QQ و … نیز از دیگر خدماتی است که این برنامه به کاربران ارایه می دهد.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 6,314
  • بازدید سال : 49,947
  • بازدید کلی : 3,384,182