loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 283 1392/03/16 نظرات (0)

fixie joe v1.3 6 عملیات مکانیکی با Fixie Joe v1.3

Fixie Joe یک بازی بسیار زیبا باقی مانده از دهه ۸۰ می باشد که همانند بازی های زیبای آن سال ها نظیر ماریو خاطرات زیادی را برای ما زنده می کند. در این بازی شما کنترل شخصی به نام Fixie Joe را بر عهده دارید. فیکسی یک مکانیک در کارخانه است که در صورت خراب شدن وسایل کارخانه آن ها را تعمیر می کند. یک شب هنگامی که فیکسی در کارخانه در حال انجام کار بود طوفانی شدید شروع شد و متاسفانه تمام وسایل برقی همانند ربات های کارخانه از کار افتادند. حال وظیفه ی شماست که به فیکسی کمک کنید تا این وسایل را تعمیر و دوباره راه اندازی کند. ۱۰ مرحله چالش بر انگیز همراه با گرافیکی HD و سه بعدی از ویژگی های بارز بازی هستند.

Hossein بازدید : 251 1392/02/24 نظرات (0)

Office Escape FREE v1.2.0 01 فرار از اداره با Office Escape FREE v1.2.0

آیا از کار کردن خسته شده اید و می خواهید از آن یواشکی فرار کنید؟ در بازی جذاب و سه بعدی Office Escape FREE در نقش کارمندی هستید که می خواهد از کار فرار کند. اما مراقب باشید و فراموش نکنید که همکاران تان می توانند جلوی شما را بگیرند و نگه تان دارند. با احتیاط به سمت در بروید و زمان را نیز در نظر داشته باشید. چرا که زمان زیادی برای این کار نخواهید داشت. سطوح گوناگونی وجود دارد که در آن ها باید با موفقیت پیروز شوید. هرچه میزان سختی که برای هر سطح انتخاب می کنید بیشتر باشد امتیازی که بدست می آورید بیشتر است. ۱۵ سطح و ۳ حالت سختی وجود دارد. امتیازات نیز در رنکینگ جهانی در صورت داشتن اینترنت قرار می گیرد.

Hossein بازدید : 287 1392/02/19 نظرات (0)

Seven Stars 3D v3.1.1 01 نجات ستاره ها با Seven Stars 3D v3.1.1

در بازی جذاب Seven Stars 3D ستاره ها از صورت فلکی دب اکبر دزدیده شده اند و دزد، آن ها را در مخفیگاه اش پنهان کرده است. برای اینکه ستاره ها را نجات دهید و آن ها را به فضا برگردانید، باید بر موانع بسیاری که در مسیر وجود دارد چیره شوید و پیچ های سخت را به خوبی پشت سر بگذارید. گرافیک بازی بصورت سه بعدی و بسیار زیبا طراحی شده است و امکان انتقال آن به کارت حافظه نیز وجود دارد. رزولوشن های بالا، از QVGA تا WXGA، پشتیبانی می شود. امکان کنترل با حسگر جی نیز میسر است. از آنجایی که این بازی می تواند به نوعی رقابتی باشد و امتیازات جهانی نمایش داده می شوند، تلاش کنید بهترین نتایج را بدست آورید.

Hossein بازدید : 189 1392/02/14 نظرات (0)

Jungle Jackpot Slots v1.4 01 هم ردیف کردن سنگ ها با Jungle Jackpot Slots v1.4

Jungle Jackpot Slots بازی جالبی است که در آن ماشین شانس در دل جنگلی قرار دارد و در صورتی که مهارت بالایی داشته و خوش شانس باشید به شما امتیازات بالایی می دهد. سنگ هایی سحرآمیز که نمادهای جادویی باستانی را در درون خود دارند نمایش داده می شوند. این سنگ ها می توانند قفل پیروزی های بزرگ را برایتان باز کنند. اما این کار در صورتی انجام می شود که آن ها را بطور درست در یک ردیف قرار دهید. ماشین شانس بصورت سه بعدی طراحی شده است و افکت های خیره کننده و زیبایی بر بازی قرار دارد. مینی گیم هایی نیز برای سرگرمی بیشتر شما در دسترس است.

Hossein بازدید : 255 1391/12/19 نظرات (0)

Asteroid_2012_v2.8.6_1

Asteroid 2012 3D، بازی بسیار زیبایی است که با محیط سه بعدی و گرافیک فوق العاده خود هیجان زیادی به شما می دهد. داستان این بازی از آنجایی شروع میشود که یک فضاپیما در فضای بی کران در حال جستجو است که با دشمنان متعددی رو به رو می شود. شما در این بازی باید فضاپیما را هدایت کنید و دشمنان خود را نابود کنید تا زنده بمانید. از ویژگی هایی که این بازی را با دیگر بازی ها متمایز می کند، محیط سه بعدی و صداهای کاملا فراگیر و با کیفیت بازی است. همین موضوع باعث می شود هیجان بازی چند برابر شود. همچنین فضاپیما دارای سلاح هایی است که با آن ها می توانید با قدرت دشمنان خود را نابود کنید.

Hossein بازدید : 489 1391/12/12 نظرات (0)

Classic Car Parking 3D v1.0.1 1

اگر علاقمند به ماشین های کلاسیک هستید، بازی Classic Car Parking برای شما طراحی شده است. در بازی ۱۰ مدل مختلف از ماشین های قدیمی وجود دارد و شما باید سعی کنید بدون آسیب رساندن به آنها در جای تعیین شده پارکشان کنید. طراحی و کنترل بسیار واقعی بازی مانند فرمان و  پدال ها یک تجربه لذت بخش از رانندگی را برای شما به ارمغان آورده است. مهارت های خود را در پارک کردن انواع ماشین ها به چالش بکشید.

Morteza بازدید : 243 1391/10/26 نظرات (0)

Garfield’s Escape v1.0.0 1

در بازی Garfield’s Escape شما می توانید هم در نقش گارفیلد دوست داشتنی و هم در نقش Odie سگ خانه بازی کنید. رباتی که به تازگی صاحب این دو حیوان خریداری کرده،  تا قبل ازاین وظیفه پیدا کردن حیوانات خانگی کثیف و شستن آنها را داشته، اما اکنون این ربات دیوانه شده و شما باید برای فرار از دست آن به گارفیلد و اودی کمک کنید. بازی شامل ۱۵ مرحله در ۴ قسمت مختلف از خانه می باشد. پریدن از روی موانع، جا خالی دادن و آویزان شدن از وسایل خانه کارهایی است که شما باید در راه فرار خود انجام دهید. پریدن از روی راه پله شما را به زیر زمین خانه می رساند و هر چه به مرحله های بالاتر برسید کار سخت تر خواهد شد. گرافیک سه بعدی از شخصیت کارتونی و کمدی مورد علاقه شما جذابیت این بازی را بیشتر می کند و همچنین شما می توانید مرحله بدون پایان(endless) را انتخاب و در ۲ سطح سختی متفاوت ازآن لذت ببرید.

Morteza بازدید : 283 1391/10/25 نظرات (0)

موتور سواری زیبا Trial Xtreme 2 v2.95 موتور سواری زیبا Trial Xtreme 2 v2.95

موتور سواری زیبا Trial Xtreme 2 v2.95 :

بازی جذاب و زیبای Trial Xtreme 2 یکی از بازی های پرطرفدار اندروید است که بیش از ۳۰ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا دارد. این بازی دارای ۳۶ مرحله ست که با انجام حرکات نمایشی جذابیت بازی را ۱۰۰ چندان می کند که شما باید با استفاده سنسور شتاب سنج موتور سیکلت را کنترل نمایید از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بالا و محیط های جذاب آن در اندروید اشاره کرد

 

در این نسخه:  ۲٫۹۵
بهبود مکانیزم
اضافه شدن قدرت پشتیبانی از کنترل کننده
رفع اشکالات جزئی

Morteza بازدید : 303 1391/10/25 نظرات (0)

Lost Temple II v1.2 5

بازی Lost Temple II یکی دیگر از بازی های جذاب با فضای سه بعدی می باشد، که هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد. شما باید به شخصیت اصلی برای گذر از جنگل های اسرارآمیز و بارانی و معبدها کمک کنید. این بازی به سبک دویدن است و محیط زیبا و در عین حال راحتی دارد. گرافیک بالا و حجم کم بازی از دیگر ویژگی های مثال زدنی آن است.

 

.

Morteza بازدید : 269 1391/10/20 نظرات (0)

Sector Strike v1.1.1 4

Sector Strike، محیطی آشنا در دنیای بازی ها می باشد. پرواز در فضا و جنگیدن با دیگر سفینه ها و موانع اما این بار در محیطی سه بعدی که هیجان و مبارزه ای بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. شما در حال جنگیدن با جنگنده های AL هستید و در طول مسیر در ۴ فضای منحصر به فرد قرار می گیرید، با گرفتن پول سفینه خود را به روز کنید و اسلحه ها و تجهیزات جنگی جدید بخرید. این بازی به شما بیش از ۲۰ نوع اسلحه و توانایی مبارزه از جمله Hellfire داده است. یک ویژگی دیگر بازی ذخیره شدن خودکار آن می باشد، به این معنی که با خروج یا حتی تغییر دستگاه خود بازی شما در همان مرحله که بوده اید ذخیره می ماند. از افکت های صدا و گرافیک این بازی لذت ببرید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 8,016
  • بازدید سال : 51,649
  • بازدید کلی : 3,385,884