loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Morteza بازدید : 581 1392/04/26 نظرات (0)

Snipe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Snipe ، یک بازی تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن می بایست به نشانه گیری و تیراندازی دقیق ، هدف ها را مورد برخورد قرار دهید . در این بازی  بیش از ده ها سلاح در اختیار شما خواهد بود که می توانید از آنها برای نشانه گیری و تیراندازی به سوی اهداف بهره بجویید . حالت تک نفره و چند نفره بازی این امکان را به شما می دهد تا از بازی لذت بیشتری ببرید.

دشمنان را بکشید ، پیش از اینکه آن ها شما را بکشند .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن بیش از ده ها سلاح

امکان بازی به صورت تک نفره و چند نفره

امکان تیراندازی به صورت حرفه ای

Morteza بازدید : 274 1391/10/25 نظرات (0)

Tnak on بازی اکشن و جنگی Tank ON – Modern Defender 1.0.20

بازی اکشن و جنگی Tank ON – Modern Defender 1.0.20 :

بازی Tank ON – Modern Defender یک بازی اکشن و جنگی و دفاعی برای اندروید می باشد که ورژن جدید آن به تازگی منتشر شده است و از لحاظ گرافیکی پیشرفت داشته است . در این بازی شما نقش یک تانک را دارید که باید با دشمنان نبرد کنید و آنها را نابود کنید و از مرز و تانک خود دفاع کنید . بازی توانسته تا نمره ی بالای ۴٫۹ را از گوگل پلی دریافت نماید .

 لادر این نسخه: ۱٫۰٫۲۰

- در حال حاضر شما می توانید سکه های طلا از طریق GetJar به صورت رایگان دریافت کنید
- ثابت برخی از مسائل با قیمت GetJar

 

Morteza بازدید : 357 1391/10/25 نظرات (0)

Azorian Kings Strategy Game

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Azorian Kings Strategy Game یک آمیزه ی منحصر به فرد از سبک های استراتژیک ، RPG و برج دفاعی می باشد .
در این بازی می بایست با انتخاب یک قهرمان که قابلیت سفارشی سازی نیز دارد به آرایش ارتش خود مشغول گردیده و با داشتن یک استراتژی درست تمامی دشمنان خود را نابود سازید .

برای انجام این کار ، ۴۴ واخد مختلف در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانید از آنها در میدان نبرد استفاده کنید . هر یک دارای ویژگی خاص خود می باشد که شما می بایست بهره گیری درست از آنها نتیجه را به نفع خود رقم بزنید .

Morteza بازدید : 359 1391/10/25 نظرات (0)

 Cut-the-Rope-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cut the Rope HD دیگر یک بازی ناشناخته نیست و تقریبا تمامی کاربران اسمارت فون ها آن را تجربه کرده اند . هیولای کوچک سبز رنگی که گرسنه است و تنها با یک چیز سیر می شود ، شیرینی !
وظیفه شما در بازی طناب را ببر رساندن شیرینی به این هیولای دوست داشتنی با بریدن درست طناب ها می باشد اما فراموش نکنید که تمامی ستاره های موجود در طول مسیر را نیز جمع آوری بکنید . ورژن پیش رو آخرین ویرایش ارایه شده از این بازی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید ارایه گردیده است و دانلود آن را به تمامی کاربران اندرویدها پیشنهاد می کنیم .

 

Morteza بازدید : 307 1391/10/25 نظرات (0)

 Little-Commander---WWII-TD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

جنگ شدت یافته است و نیروهای دشمن ، تیم محافظت از شهر را نابود ساخته اند و این بسیار خطرناک است !
یک فرمانده کوچک در این لحظات حساس چه باید انجام دهد ؟ اگر شما تلاش کنید ، قطعا خواهید توانست جنگ را تغییر دهید !

Little Commander – WWII TD یک تجربه متفاوت برای شما خواهد بود . جایی که در آن می بایست با رهبری درست یک ارتش ،‌پیروزی را برای خود ، هم رزمان و مردمانتان به ارمغان آورید . از ۶ واحد قابل ارتقا خود برای چینش در برابر دشمن به درستی استفاده کرده و حلمه های چندگانه ای را که به سوی شما می فرستند خنثی کرده و با بهبود استراتژی خود تمامی آنها را از بین ببرید .

Morteza بازدید : 229 1391/10/20 نظرات (0)

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند.

 

Hossein بازدید : 418 1391/08/05 نظرات (0)

Angry Birds v3.0.0

قطعا بازی محبوب Angry Birds را می شناسید. خوک های مزاحم تخم ها را دزدیده اند و حال بقای این پرندگان در خطر است. شما باید با پرتاب این پرندگان به سمت خوک ها تخم ها را نجات داده و از انقراض این پرندگان جلوگیری کنید. فیزیک حیرت آور بازی و همچنین گیم پلی بازی باعث زیباتر شدن این بازی می شود. این بازی آیتم ها و پرندگان دیگری دارد که برای دسترسی به آن ها باید در هر مرحله حداقل امتیاز سه ستاره را دریافت کنید. این بازی زیبا در نسخه های متفاوت عرضه شده است ولی این نسخه از بازی نسخه ی عمومی بازی می باشد.

تغییرات در این نسخه:
- داستان جدید و ترسناک
- ۳۰ مرحله ی ترسناک جدید
- موسیقی جدید و ترسناک

Hossein بازدید : 481 1391/08/05 نظرات (0)

Critical Strike Portable v2.62b

بازی زیبا و تفنگی Critical Strike که قطعا برا شما آشنا است. شما در این بازی به عنوان یک گروه ضربت باید به جنگ دشمنان رفته و آن ها را دستگیر کنید. در این بازی شما همه ی ویژگی های یک کماندو از جمله اسلحه های پیشرفته، نقشه، نارنجک ها و… را در اختیار دارید. این بازی تفنگی از جمله بهترین بازی های اندروید و کامپیوتر است. در نسخه ی جدید این بازی گرافیک و گیم پلی بازی تغییرات بسیاری کرده است.

تغییرات در این نسخه:
- حالت شب در این نسخه اضافه شده است
- حالت گفتگو بین اعضای تیم بهبود یافته است
- مشکل دابل تاچ رفع شده است (اکنون شما می توانید با لمس دو انگشت به مکان مورد نظر بروید)

Hossein بازدید : 263 1391/08/02 نظرات (0)

Tank Hero v1.5.6

نبردی بزرگ پر از خطر و هیجان. بازی Tank Hero یک بازی سه بعدی اکشن برای اندروید است. در این بازی شما باید بدون اینکه مورد هدف قرار بگیرید دشمنان سرسخت خود را با توپ و موشک نابود کنید و تبدیل به قهرمان تانک سواری بشوید. این بازی دارای ۱۲۰ مرحله، ۵ سلاح متفاوت و جالب و قابلیت پشتیبانی از ویژگی مولتی تاچ، از ویژگی های بارز این بازی می باشد.

Hossein بازدید : 281 1391/07/29 نظرات (0)

Critical Strike Portable v2.590

بازی زیبا و تفنگی Critical Strike که قطعا برا شما آشنا است. شما در این بازی به عنوان یک گروه ضربت باید به جنگ دشمنان رفته و آن ها را دستگیر کنید. در این بازی شما همه ی ویژگی های یک کماندو از جمله اسلحه های پیشرفته، نقشه، نارنجک ها و… را در اختیار دارید. این بازی تفنگی از جمله بهترین بازی های اندروید و کامپیوتر است. در نسخه ی جدید این بازی گرافیک و گیم پلی بازی تغییرات بسیاری کرده است.

ویژگی ها:

سلاح های متفاوت و جدید
بازی چند نفره
تنظیمات اختصاصی(سرعت بازی، حالت ها مختلف بازی، شدت سختی و…)
نقشه هپاز جمله ویژگی های بارز این بازی می باشند
قابلیت مولتی پلیر

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1438
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 4,231
  • بازدید سال : 47,864
  • بازدید کلی : 3,382,099