loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 300 1393/01/26 نظرات (0)

Bluelight-Filter-for-Eye-Care

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نور آبی گوشی اندرویدی شما باعث خستگی چشم می شود . اگر به شدت با این موضوع مشکل دارید می توانید از نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care استفاده نمایید . این برنامه به صورت خودکار این نورهای آبی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و اجازه نمی دهد این نورها به چشمان شما آسیبی برساند . تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی نصب نموده و سپس برای همیشه از این مشکل

Hossein بازدید : 369 1392/09/16 نظرات (0)

Pocket-BMX 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Pocket BMX یک بازی دوچرخه سواری ۲ بعدی بسیار زیباست که در عین سادگی می تواند بسیار چالش برانگیز و البته زیبا باشد ؛ جایی که در آن برای پیروزی می بایست از تمامی ترفند هایی که به ذهن تان می رسد استفاده نمایید تا بتوان دوچرخه سوار را از خطراتی که برایش به وجود می آید ایمن نگاه دارید . جای هیچ گونه نگرانی برای یادگیری بازی نیست چرا که چند مرحله ابتدایی نقش آموزشی داشته و می تواند مهارت شما را در انجام این بازی بالا ببرد تا بتوانید همانند یک دوچرخه سوار حرفه ای رکاب بزنید . ۷ مکان مختلف و البته بیش از ۲۰ پارک متفاوت در این بازی وجود داشته که می توانید بیش از ۱۸ حرکت نمایشی که در دنیایی واقعی نیز وجود دارد را انجام دهید . گیم پلی آزادانه  بازی به شما این امکان را می دهد تا هر چه قدر که خواسته باشید برانید بی آنکه انتهایی وجود داشته باشد .

Hossein بازدید : 506 1392/09/16 نظرات (0)

Assassin's-Creed-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Assassin’s Creed Pirates می بایست نقش آلونزو بتیلا ، یک کاپیتان جوان ، یک دزد دریایی علاقه مند به نابود سازی دشمنان را بازی کنید . پادشاهی را به چالش کشیده و بر ثروت خود بیافزایید . شما خواهید توانست از میان گستره وسیع سلاح های موجود آنهایی را که می خواهید انتخاب نموده و پیش به سوی دشمنان حرکت نمایید . این بازی با بهره گیری از یک گرافیک سه بعدی جذاب و البته گیم پلی متفاوت قطعا بساط سرگرمی شما را برای چندین سایت فراهم خواهد آورد . از جمله ویژگی های بارز در طراحی این بازی می توان به تغییرات مداوم آب و هوایی ، طوفان های دریایی و طلوع و غروب های خورشید اشاره نمود که بی شک بر زیبایی هر چه بیشترش افزوده است . ۵۰ داستان ماموریتی مختلف برای انجام قرار داده شده که هر یک سختی ها و هیجان های خاص خود را داشته و می بایست با پیروزی در آن داستان بازی را به پیش ببرید .

Hossein بازدید : 309 1392/09/16 نظرات (0)

Armored-Combat-Tank-Warfare 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا تا به حال اقدام به راندن یک تانک T-34 نموده اید ؟ اگر انجام این کار یکی از آرزوهایتان است دانلود بازی Armored Combat: Tank Warfare را از دست ندهید . این بازی به عنوان یکی از برترین بازی های نبرد آنلاین برای اندروید می باشد که با حضور میلیون ها بازیکن دیگر می تواند فضایی بسیار هیجان انگیز را برایتان فراهم آورد . از جمله ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن گرافیک ۳ بعدی بسیار زیبا ، دوئل های آنلاین تن به تن ، فیزیک واقع گرایانه و بهره گیری از گیم سنتر اشاره نمود .

Hossein بازدید : 347 1392/09/16 نظرات (0)

Duble-Dragon-Trilogy

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به تراژدی دو اژدها خوش آمدید ! Double Dragon Trilogy مجموعه ای از بازهای محبوب Double Dragon ، Double Dragon 2: The Revenge و Double Dragon 3: The Rosetta Stone می باشد که به صورت اختصاصی و بهینه سازی شده برای اسمارت فون های تحت اندروید ارایه شده است . اگر شما نیز از علاقه مندان این سری از بازی ها بوده اید بی شک گیم پیش رو می تواند نظر شما را به خود جلب نماید . 

همه چیز از جایی شروع شد که بیلی و جیمی ، دو رزمی کار حرفه ای برای نجات نامزد برادر اول یعنی جیمی گام در مسیری گذاشتند بس خطرناک و این خود آغازی بود بر ماجراجویی های بسیاری که یکی پس از دیگری اتفاق افتاند . در این بازی می بایست از تمامی حرکاتی که یک رزمی کار استفاده می کند نظیر مشت و لگد زدن ، ضربه با آرنج و مجموعه ای از سلاح ها بهره جسته و هدف خود دست پیدا کنید . بازی در دو حالت داستانی و آرکید انجام می پذیرد که هر یک زیبایی های خاص خود را خواهند داشت .

Hossein بازدید : 304 1392/09/16 نظرات (1)

Dream-League-Soccer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است ! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .

Hossein بازدید : 351 1392/06/31 نظرات (3)

Easy-Installer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 نرم افزار Easy Installer – Install  سریع ترین ابزار برای نصب اپلیکیشن ها می باشد . این برنامه اپلیکیشن های موجود در مموری کارت شما را شناسایی کرده و سپس به شما این امکان را می دهد تا آن ها را یک جا نصب نمایید . اگر مایل باشید می توانید اپلیکیشن های خود را از طریق ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان مرتب سازی اپلیکیشن ها در حالت های مختلف اشاره داشت .

Hossein بازدید : 501 1392/06/31 نظرات (1)

Bar-Launcher

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 لانچر Bar Launcher اپلیکیشن های شما را در حالت استاتوس بار نمایش می دهد . این لانچر این امکان را به شما می دهد تا اپلیکیشن های خود را از روی نوار وضعیت راه اندازی کرده و آن ها را اجرا نمایید . تنها نرم افزار هایی که نیاز دارید را بر روی قسمت پایینی نوار وضعیت تبلت خود  قرار دهید . با استفاده از Bar Launcher  قادر خواهید بود تا ۹ اپلیکیشن دلخواه خود را بر روی تبلت های ۷ اینچی و ۱۱ اپلیکیشن را بر روی تبلت های ۱۰ اینچی قرار دهید .

Hossein بازدید : 261 1392/06/31 نظرات (0)

Zoo-Keeper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 بازی ZOOKEEPER BATTLE با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . انجام  این بازی بسیار ساده است ! وظیفه شما این است تا حیوانات مشابه را کنار یکدیگر گذاشته تا از بین بروند . در حال حاضر شما تنها باید به امتیازهای این بازی فکر کنید . با از بین بردن حیوانات مشابه امتیازات متعددی را کسب خواهید کرد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار چالش انگیز بوده و مطمئنا از بازی کردن خسته نخواهید شد !

Hossein بازدید : 456 1392/06/31 نظرات (0)

FIFA-14

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از علاقه مندان به سری بازی های فوتبالی اندروید هستید به هیچ وجه FIFA 14 را که یکی از برترین بازی های فوتبال دنیای اسمارت فون هاست از دست ندهید !

تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .

با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید .

تعداد صفحات : 263

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 1,446
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,446
  • بازدید ماه : 9,157
  • بازدید سال : 52,790
  • بازدید کلی : 3,387,025