loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 302 1392/06/29 نظرات (0)

Triger-Down

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Trigger Down Pro یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با تروریست ها مبارزه کنید . در شهرهای مختلف به کاوش پرداخته و دشمنان خود را از بین ببرید . اگر شما عاشق بازی های تیراندازی هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، به اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و باز کردن دستاوردهای جدید اشاره داشت .

Hossein بازدید : 413 1392/06/29 نظرات (1)

Battle Towers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Battle Towers شما باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و از برج های خود محافظت کنید . دو کشور در حال جنگ با یکدیگر هستند . هرج و مرج در این دو کشور بیداد می کند . وظیفه شما در این بازی محافظت از قلعه و جلوگیری از نفوذ دشمنان به آن می باشد . دقت داشته باشد که ماموریت های متعددی در این بازی وجود داشته که شما باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که تصاویر به کار رفته در این بازی همگی به صورت سه بعدی می باشند .

Hossein بازدید : 355 1392/06/29 نظرات (0)

Faience XHDPI

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 بدون شک پوسته های بسیار زیادی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . اگر به دنبال این هستید تا یک تغییر اساسی در ظاهر گوشی اندرویدی خود انجام دهید ، ما Faience XHDPI را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از  آیکان های این مجموعه می توانید صفحه نمایش گوشی خود را تزیین نمایید . بیش از ۳۰۰ آیکان در این مجموعه وجود داشته که با دریافت به روز رسانی های مکرر بر تعداد آن ها افزوده خواهد شد . همچنین لازم به ذکر است که این پوسته بر روی لانچر های Nova, Apex, Go و ADW  قابل اجرا می باشد .

Hossein بازدید : 321 1392/06/29 نظرات (0)

Shiva-The-Time-Bender

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 اگر طرفدار بازی های هیجان انگیز هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Shiva: The Time Bender را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است که جهان را نجات دهید . با کشتن دشمنان ، باز کردن سلاح های باور نکردنی ، پرش های متعدد و انجام مراحل چالش انگیز دنیا را نجات دهید . لازم نیست تا نگران سلاح های خود باشید ، زیرا برای نابودی دشمنان بهترین سلاح ها در اختیار شما خواهد بود . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان به اشتراک گذاری نمرات در شبکه اجتماعی فیسبوک اشاره داشت .

Hossein بازدید : 302 1392/06/29 نظرات (1)

Infinite Flight

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 بازی Infinite Flight یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید می باشد . از پرواز بی نهایت در آسمان نهایت لذت را ببرید . شما می توانید مناظر بسیار زیبا و شیک را مشاهده کنید . این بازی جامع ترین شبیه ساز تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی است ! پرواز کردن را در روز و شب همراه با شرایط جوی مختلفی تجربه نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۳۱ نوع هواپیما در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید .

Hossein بازدید : 633 1392/06/29 نظرات (0)

Dont-let-go

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در ۳۷۲ کیلومتری سیاره زمین یک منظره بسیار شیک و زیبا وجود دارد ، اما هر کاری که شما انجام دهید باز هم زندگی در آن جا غیر ممکن است . تمامی این ها در بازی GRAVITY: DON’T LET GO پدیدار می شوند . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا برای نجات دوستان خود عازم این سفر خطرناک شوید . آیا مهارت و استراتژیک مورد نیاز برای زنده ماندن برای زنده ماندن در این محیط بی رحم را دارید ؟ همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید این بازی را به صورت چند نفره انجام دهید .

ویژگی های اصلی:

امکان انجام بازی به صورت چند نفره

وجود ماموریت های متعدد

گیم پلی چالش انگیز

 

Hossein بازدید : 290 1392/06/29 نظرات (0)

ReKillers

پیش نیاز: اندروید ۴٫۲ و بالاتر

 یک بیماری به تازگی شیوع پیدا کرده و روز به روز در حال گسترش است . در این جا شما باید با استفاده از نیرویی که در اختیار دارید جلوی این بیماری را گرفته و سپس در برابر زامبی ها از خود مقاومت نشان دهید . تمامی این ها در بازی ReKillers  پدیدار می شوند . برای نابودی زامبی ها سلاح هایی نظیر تیر، اره و تفنگ ساچمه ای در اختیار شما خواهد بود . زامبی ها را از بین برده و از جان مردم محافظت کنید . لازم به ذکر است که این بازی بر روی گوشی های دو هسته ای و بالاتر قابل اجرا می باشد .

 

Morteza بازدید : 362 1392/04/26 نظرات (2)

wingsuit man

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Wingsuit Man با یک ماجراجوی دیوانه همراه خواهید شد ! این ماجراجو قصد دارد تا در هوا همانند یک خفاش پرواز نموده و این وظیفه شماست که او را کنترل نمایید . این فرد می باید از تمامی موانع عبور کند و آن ها را پشت سر بگذارد و لازمه پیروزی در این نیز پرهیز از برخورد با همین موانع می باشد . از بالای  صخره ها ، کوه ها و دریاها پرواز کنید و از پرواز کردن نهایت لذت را ببرید . در این بازی با ماموریت های مختلی رو به رو می شوید که باید سعی کنید تا تمامی آن ها را با پیروزی به پایان برسانید .

Morteza بازدید : 380 1392/04/26 نظرات (0)

No-frills CPU Control

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

اگر از سرعت کم گوشی اندرویدی خود ناراضی هستید  نرم افزار No-frills CPU Control  را به شما معرفی می کنیم . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا CPU گوشی اندرویدی خود را کنترل نمایید . می توانید فرکانس cpu را بالا برده و سرعت عملکرد دستگاه تان را افزایش دهید . تنها کافی است نرم افزار را در گوشی نصب کرده وسپس تنظیمات دلخواه را انجام دهید . لازم به ذکر است که برای اجرای این نرم افزار حتما باید سطح دسترسی روت به اندروید خود داشته باشید .

Morteza بازدید : 441 1392/04/26 نظرات (0)

Alien Crusher

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما آماده اید تا بیگانگان را از بین برده و آن ها را برای همیشه نابود کنید؟ اگر چنین است پس خود را آماده نبرد با بیگانگان کنید . در بازی Alien Crusher بیگانگان به شما حمله ور شده و قصد از بین بردنتان را دارند . در این بازی هیجان انگیز می بایست سوار بر کشتی جنگنده فضایی خود به دل نیروهای دشمن زده و هیچکدام از آنان را زنده نگذارید . شما همچنین می توانید با جمع آوری سلاح های مختلف بر قدرت خود بیافزایید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی زیبایی بسیار جذابی را به آن بخشیده است .

تعداد صفحات : 263

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 1,426
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,426
  • بازدید ماه : 9,137
  • بازدید سال : 52,770
  • بازدید کلی : 3,387,005