loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 532 1391/09/08 نظرات (1)

Super Video, Floating & Popup

Super Video,Floating & Popup پخش کننده فایل های تصویری می باشد که امکان اجرای همزمان چند ویدیو را تا شش مورد بطور همزمان به شما می دهد. پشتیبانی از زیرنویس فیلم ها با فرمت های srt، ass و smi از قابلیت های دیگر آن می باشد. امتیاز فوق العاده دیگر برای این ویدئو پلیر، امکان پخش فایل تصویری حین استفاده از سایر برنامه ها است. بدین صورت که شما هم زمان می توانید از برنامه ها استفاده و پخش فیلم را نیز در بالای نمایشگر داشته باشید. شما هم چنین قادر خواهید بود اندازه صفحه نمایش پلیر را تغییر داده و آن را هر جای نمایشگر که بخواهید قرار دهید. این برنامه قادر به ضبط کردن صدای فایل های اجرا شده بر آن و اجرای فایل های صوتی مانند mp3, wav و … نیز است.

Super Video, Floating & Popup

Super Video, Floating & Popup

Super Video, Floating & Popup

Super Video, Floating & Popup

Super Video, Floating & Popup

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sidanvb@yahoo.com در تاریخ 1391/09/08 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبلاگ جالب و پر محتوای دارید
دوست من تازه یک سیتم تبادل لینک راه اندازی کردم که رایگان میباشد به این صورت که:
وارد سایت میشوید کد لینک باکس را کپی میکنی و در جای مناسبی از وبلاگ مثلا در بالا یا پایین ویرایش قالب خود میچسبانی تایید میکنی تا لینک باکس همراه با سایتهای لینک شده در سایت شما به نمایش در بیاید بعد در قسمت آخر لینک باکس آدرس سایت خود همراه با اسم سایت برایم میفرستی تا من آدرس شما را لینک کنم

دوست عزیز این سیستم تازه ساختم و راه اندازی شده فعلا دارای بازدید کننده و سایت های لینک شده ی کمی میباشد ولی در روزهای آینده تبلیغ میکنم تا سایتهای بیشتری با ما تبادل لینک کنند واز شما در خواست میکنم با ما تبادل لینک کنید
تبادل لینک کاملا رایگان فقط برای افزایش بازدید سایتها میباشد

کماکان منتظر پاسخ شما برای لینک کردن سایت شما هستم

با احترام


آدرس سایت:

http://sidanbux.blogsky.com/

آدرس ایمیل:

sidanvb@yahoo.com

پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 8,146
  • بازدید سال : 51,779
  • بازدید کلی : 3,386,014