loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 467 1391/05/30 نظرات (3)

بهترین بازی میوه ای جذاب که در آندروید مارکت وجود دارد بازی Fruit Slice v1.2.9 است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. این بازی به وسیله انگشتان شما بازی می شود و یک بازی کاملا شاداب و جذاب می باشد. این بازی بهترین کارایی را در اجرا دارد و به راحتی در پردازنده های با سرعت پایین اجرا می شود. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از طریق سایت ApkMarket دریافت نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یک کتاب در تاریخ 1348/10/11 و 3:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز رزبلاگی!
آیا شما مایلید در سایتتون یک صفحه جدای فروشگاهی همانند فروشگاه سایت ما داشته باشید؟
پا پرداخت فقط 5000 تومان ما قالب فروشگاه شما رو آماده میکنیم.
شما میتونید در سایتتون یه صفحه جدا بسازید و کد قالبی که ما برای شما آماده میکنیم رو قرار بدید تا یک فروشگاه کاملا اختصاصی در سایتتون داشته باشید.
برای مشاهده فروشگاه سایت ما، به آدرس داده شده مراجعه کنید.
در صورت تمایل پیغام بگذارید.
پاسخ : نه دوست عزیز فروشگاه سیخی چند !!!

این نظر توسط admin در تاریخ 1348/10/11 و 8:04 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق

عزیزم من سایت تازه راه انداری کردم تونستم تو 5 ماه رتبه الکسا به 3000 ایران برسونم پیج رینگ 1 دارم خوشهال میشم با شما تبادل لینک کنم اگه موافق هستین من با ...

لینک : http://www.dlpatogh.ir

متن لینک : بزرگترین وب سایت دانلود فارسی

منتظر شما هستم مرسی از سایت عالی شما .
پاسخ : تبادل لینک با شما انجام شد

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1348/10/11 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
======================
لطفا ما را با آدرس http://www.9rang.com

و عنوان نیازمندیهای رایگان لینک کنید
=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید .
======================
http://link.9rang.com
---==-==---===-==-=-==-=-- موفق باشید
پاسخ : شرمنده تبادل لینک با شما صورت نمی گیرد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 973
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 8,684
  • بازدید سال : 52,317
  • بازدید کلی : 3,386,552